سارة نخلة تفتح النار علي نانسي عجرم: ”بتدعي البراءة وزوجها لاعب قمار”

سارة نخلة
سارة نخلة
قامت الفنانة السورية سارة نخلة، بمهاجمة الفنانة اللبنانية نانسي عجرم، وذلك بسبب مقتل لص علي يد زوجها فادي الهاشم، بعدما أقتحم منزلهما، مؤكدة أنها لم تصدق ما رواته نانسي، في وسائل الإعلام مشيرة أن هذا الشاب كان يعمل معهما وهما أمتنعوا عن دفع راتبه.
حيث كتبت علي صفحتها الرسمية عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" قائلة: "عمري ما حبيتك دايما بقول أنها بتمثل البراءة ومصطنعة وأول حد عنده شرف فضحك هو جورج وسوف و خليكي فاكرة اتكلم ايه عن تاريخك المشرف ١٦ رصاصة ليه بقا، الولد اتقتل على اساس في اوضة البنات ايه الي جابه المطبخ بقا وهو غرقان في دمه".
وأضافت: "فين كاميرات اوضة البنات فين كاميرات باقي الاوض الي جوزك بيقول انه ناسي الباسوورد جوزك القاتل الي سمعته سابقاه بتشيلي كومنتس بتاعتنا ليه من على الانستجرام لما انتي صاحبة حق ولما المذيعه سألتك ازاي في جروح فرجلك اصلا وانتي بتقولي كنتي في الاوضة ارتبكتي وقولتيلها انا حسيت بعد كل الموضوع خلص على اساس انها ليلة فرحك".
وتابعت: "الولد شغال عندكم في البيت من ٩ سنين ازاي دخل البيت طيب وفي اربعه رجال امن ازاي قوليلي لو مش هم صحابه و عارفينه وجوزك القمرجي يعني لاعب القمار والبوكر المعروف كان سايبه في الجنينة بيشتغل بقاله اربع ساعات اصلا المسدس الي كان ماسكه مسدس صوت كان بيطلب منكو حقه فلوسه يعني انتو واكلين حق الولد وعارفين انه سوري غلبان مش هايعرف يعمل حاجة".
وآشارت: "هو في لص بيقول لحد اعمل معروف واديني فلوسي كفايا افترا الله ينتقم منك انتي وجوزك و عموما هو ماطلعش براءة هو لسه على ذمة القضية وممنوع من السفر".
وأختتمت حديثها: "كل شوية تقولوا سوري سوري سوري فهمنا بقا انه سوري ما كلنا عندنا حرب مش كفايا بقا تتعلموا ان ربنا كبير ومش بيسيب حق حد اه سوري وغلبان و بيشتغل عندكو ادوله فلوسه ومشوه مش تعملي سيناريو انتي وجوزك القاتل ١٦ رصاصة ليه هي قضية شرف و ثأر ولا سرقة".
تم نسخ الرابط