رامي جمال يدعم تامر عاشور على طريقته الخاصة

تامر عاشور
تامر عاشور
قام الفنان رامي جمال باطلاق هاشتاج يحمل اسم “ادعم تامر حسنى” وذلك بعد تسريب ألبومه الجديد “عمرى إبتدا” قبل موعد طرحه في عيد الفطر المقبل .
وقال رامى جمال عبر صفحته على “الفيسبوك” :”أكتر شئ محبط ومؤذي ومتعب لأي فنان، أو أي إنسان عادي حتى، أنه يشوف مجهوده وتعبه وإنتاجه وإخلاصه موضع استهتار واستخفاف وإهمال، والأصعب أنه يكون من ناس قريبة منهن والمفروض أنها أمينة على شغله ومجهوده، الضربة اللي مبتموتش بتقوي وخصوصا لما اللي ياخد الضربة أصلا قوي”.
وأضاف :”اللي حصل مع صديقي وأخويا “تامر حسني” من استهتار في التعامل مع شغله ونتج عنه تسريب الألبوم قبل ميعاده موضوع محتاج وقفة كبيرة وإعادة ترتيب أولويات وحسابات، بس في الآخر نحمد ربنا على اللي حصل وتامر أقوى من الهزة دى”.
واختتم كلماته قائلاً :”اللي نقدر كلنا نعمله أننا ندعم فيديوهات الأغاني من على قناة تامر حسني الرسمية، لحين طباعة الألبوم ونزوله في السوق وأرجوا من الجميع وخصوصا اللي بيحبوني أو متابعيني أنهم يشتروا السي دي الأصلي فور نزوله، و ده دعم لفنانك المفضل عشان يقدر يستمر في أنه يقدملك المنتج اللي بتحبه ، وأرجوا المشاركة بالهاشتاج ده، ادعم تامر حسني”.
تم نسخ الرابط