منة فضالى تدعم صلاح عبدالله بعد تعرضه لأزمة صحية: سلامتك يا عم صلاح

صلاح عبدالله
صلاح عبدالله

حرصت الفنانة منة فضالي على دعم النجم صلاح عبدالله بعد تعرضه لأزمة صحية خلال الساعات الماضية وتوجهت له بالدعاء من أجل سلامته، عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "انستجرام".

ونشرت منة فضالي صورة لها مع صلاح عبد الله، وعلقت عليها كاتبة: “سلامتك الف مليون سلامه عم صلاح حبيب الكل ربنا يشفيك ويبعد عنك اي حاجه وحشه”.

وحرص عدد كبير من نجوم الفن على الاطمئنان على صحة الفنان صلاح عبد الله، بعد تعرضه لأزمة قلبية نقل إلى المستشفى على إثرها.

وكان من بين هؤلاء النجوم كل من ريهام عبد الغفور، التي كتبت “سلامة قلبك يا حبيب قلبي” وأحمد زاهر، كتب: “الف مليون سلامه عليك يا صاصا ربنا يديك الصحه يا حبيبي و يخليك لينا كلنا بنحبك يا صاصا”.
وكتبت نجلة الفنان صلاح عبد الله عبر صفحتها علي "فيس بوك :" سلامة قلبك يا روح القلب و نور الدنيا يا حبيبي يا بابا ..انا بطمن كل حبايب صاصا علشان لو في اي خبر غلط نزل".

وتابعت قائلة: “اول امبارح بليل بابا حس بالم في الصدر و علي طول رحنا المستشفي و اللي حصل ازمه قلبيه استدعت قسطره في القلب و تركيب دعامه و الحاله استقرت الف حمد و شكر علي كرم ربنا الكبير و غادر الرعايه المركزه الي غرفه و باذن الله نخرج من المستشفي بكره باذن الله و الدكاتره طمنونا انه يقدر يكمل تصوير بعد كام يوم راحه باذن الله”.

بينما إختتمت منشورها قائلة: “دعواتكم لصاصا ابو قلب طيب .. و زي ما هو دايما بيقول باذن الرحمن #حاله_وهتروح_لحالها #صلاح_عبدالله”

تم نسخ الرابط