رد صادم.. هل تفكر شيرين عبد الوهاب فى العودة لـ حسام حبيب؟.. إليك الإجابة

حسام وشيرين
حسام وشيرين

كشفت الفنانة شيرين عبد الوهاب عن تفاصيل جديدة من حياتها الشخصية خاصة بعد ظهورها بشكل مختلف، حيث تخلت عن شعرها بسبب تعرضها لضغط نفسي قاسي بعد انفصالها عن زوجها.

وشددت فى حوراها مع الإعلامية نضال الأحمدية على أن العودة لزوجها السابق حسام حبيب أمر مستحيل ويحتاج إلى معجزة من الله، بحد تعبيرها، قائلة: "أنا عايزة راجل مش ولد ابن أمه، حسام ابن أمه الحيلة الدلوعة، كنت في علاقتي مع حسام ماما وأنا زهقت من دور ماما عايزة أبقى سندريلا، وهو مستهتر مش عارف يعني إيه ست عايزة تدفن نفسها جنبه".

وقالت شيرين أنها كانت لا ترغب في الإنجاب ولكن حسام رفض : "حاولت أعمل مشروع وهو فشله، كنت أرغب أجمد بويضات وهذا يحتاج لإجراءات كانت صعبة عليا جداً، وكان لازم أشيل بويضاتي لوحديهم لكنه أصر أنه يشيلها بالأجنة بتوعه لكن أنا مش عايزة أخلف منه كل تعبي راح علشان حد مستهتر ومش عارف يعني ايه ست تظبط نفسها أنها هتموت وتدفن في نفس المكان اللي هيدفن فيه".

وقالت شيرين عبد الوهاب عبر حسابها الرسمي بموقع تويتر: "ليه ميكونش لوك جديد؟ ليه ميكونش تغيير؟ ليه ميكونش أنا اللي عملت كده حتى لو عندي اكتئاب". .

وأضافت: "ليه فرضتوا السيء والأسوأ وظلمتوا شخص برئ وظلمتوني، أنا قوية بيكوا، بس محبش حبكوا ليه يخليكوا متشوفوش الحقايق أو تكون وا ظالمين"

تم نسخ الرابط