بعد انفصالها عن زوجها.. صافيناز تكشف عن عريسها الجديد: أسد مصر

جريدة الموجز

كشفت الراقصة الاستعراضية صافيناز، عن هوية فارس أحلامها وعريسها الجديد وذلك من خلال صورة مجمعة جديدة تجمعهما عبر حسابها الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

وقالت صافيناز تعليقاً على صورتها: "أسد مصر" لتنهال عليها التعليقات من جمهورها ومتابعيها فور نشر الصورة.

وقال أحد متابعي صافيناز: "ربنا يباركلك في الأسد بس خليه يخفف أكل مكرونة"، وقال آخر: "أسد على نفسه، انتي هتخوفينا"، وكتبت أخرى: "مبروك يا صافي عليكي المصري".

وانفصلت صافيناز عن زوجها السابق بسبب غيرتها الشديدة عليه حيث قالت: "العيب اللي كان فيه موجود بنسبة 99 % من الرجالة كان بيحب الستات، ولما كنت بمشي معاه كانت الرجالة كلها بيتفرجوا عليا وهو بيتفرج على ستات تانية".

وعن سبب طلاقها من زوجها قالت: "سافرت 10 أيام علشان أشوف أهلي في موسكو وكنت هرجع على شرم الشيخ.. ومديرة اعمالي اللي كانت شغالة معايا جابتلي عقد شغل في البحرين لمدة 3 شهور، وأنا وقتها كان بقالي 3 سنين مش برقص، ومضيت العقد من غير ما أرجعله".

وتابعت صافيناز: "كلمته بعدها قولتله حبيبي أنا هسافر البحرين، قالي طيب في فندق إيه هجيلك، قولتله لا، ده شغل أنا ماضية 3 شهور، هرقص بس شوية علشان خاطري، قالي لا شغل إيه ده لو في شرط جزائي أنا هدفعه.. قولتله عارف هو كام قولتله مليون دولار، قالي يخربيتك وزعل مني زعل جامد".

صافيناز أو صوفينار راقصة أرمنية ولدت في أرمينيا لأب كان يملك مصنعاً، ووالدة ربة منزل لديها ثلاث أشقاء، بدأت في تعلم فنون الرقص وهي في الرابعة من عمرها وانضمت إلى احدى الفرق وهي في الثامنة".


تم نسخ الرابط